Je biedt ondersteuning bij het oplossen van problemen met onze BySoft CAM Cut/Bend/Tube/Robot Manager-software.
Werkzaamheden
• Oplossingen bieden voor de softwareproblemen waarmee de klanten worden geconfronteerd.
• Problemen van klanten oplossen
• Effectieve beslissingen nemen om snelle oplossingen te hebben, prioriteiten stellen en de problemen op tijd afhandelen.
• Hot escalaties identificeren en oplossen.
• Eerstelijns technische telefonische ondersteuning bieden.
• Ervoor zorgen dat de fout volledig wordt verholpen en zich in de toekomst niet meer voordoet door klanten de juiste feedback te geven.
• Communiceren met klanten door periodieke follow-up te bieden om aan de verwachtingen te voldoen.
• Positieve relaties met klanten opbouwen.
• BySoft CAM-trainingen uitvoeren
Uw ervaring
• Technische educatieve achtergrond.
• Diepgaande kennis van CAD/CAM-software voor plaatwerk en hun gereedschappen, kenmerken en functies.
• Ervaring als CAM-specialist voor plaatwerkproductie